Нестеренко М. Підготовка майбутніх педагогів до моделювання уроку в нових реаліях: здобутки та виклики сьогодення : монографія. Київ : ФОП Самченко А.М., 2024. 286 с.
У монографії презентовано підготовку майбутніх учителів початкових класів до моделювання уроку в умовах зміненої реальності. Проаналізовано сучасні ознаки функціонування початкової освіти, зокрема її варіативність і визначено її переваги для всіх суб’єктів освітнього процесу, досліджено історичні детермінанти еволюції моделей уроку, що мали вплив на сьогодення, схарактеризовано ключові трансформаційні зміни в професійній підготовці майбутніх учителів до моделювання уроку в початковій школі
Представлено авторську модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до моделювання уроку в нових умовах функціонування початкової освіти, описано педагогічні умови та поетапність її реалізації в системі педагогічних закладів вищої освіти. Деталізовано сутність проєктувально-моделювальної компетентності як орієнтиру та результату професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку
Монографія призначена для науковців, викладачів, здобувачів закладів вищої освіти педагогічного спрямування та вчителів початкової школи.
|